Ja , jag är lyckligare med han än vad jag var med dig.

Tack för att du är världens bästa pojk, du gör mig otroligt lycklig (L).

Just nu sitter jag ensam i mitt rum. Jag hatar att göra det , det är för ensamt då.
Jag klarar inte av att vara ensam, det går bara inte.-
Den här helgen har bestått av skratt och tårar , tack för att du finns Verner (L)
Idag var vi och kollade på lite fotboll med Hannah tror det blev 0-3 eller något sådant.
Har suttit i 10 minuter bara för att skriva det innan det här , jag suger på att blogga och så är det bara men det är skönt att få skriva av sig lite.

Ikväll ska jag umgås med Hannah & Emelie , får se vad vi hittes på men tråkigt har vi iallafall inte !
Ni får ha det så himlans bra utan mig nu då !

Jag älskar dig knasboll (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0